Aide - Recherche - Membres - Calendrier
Version complète : Concours, Tombola ...
iClan, le clan Mac > Détente > Le fumoir
Acid
Un nouveau topic qui j'espere grandira comme celui sur les bon plans

J'ai reçu ce mail de SteelSeries le 14 janvier

------
Dear valued member of the SteelSeries family,

As you are a loyal customer of SteelSeries, we would like your opinion about your SteelSeries online shopping experience and ask you to complete the below survey. We know how busy you are, but your opinion helps us to continuously improve our products and provide you with more gaming accessories and great gaming experiences.

In appreciation for filling out this survey, SteelSeries will randomly select 10 customers to receive a $100 American Express gift card. The first five respondents to the survey will receive one pair of the latest SteelSeries headphones.

To complete the survey, please click on the following link: https://www.surveymonkey.com/s/SteelSeriesO...eCustomerSurvey

In order to be eligible for the gift card drawing, you must complete the survey in full before the deadline of 13:00 EST on January 19th, 2015.

This survey should take no more than fifteen minutes to complete. Thank you again for being a valued SteelSeries customer and for your support in filling out our Online Customer Survey.

We look forward to hearing from you.

Very Truly Yours,

Ehtisham Rabbani
CEO, SteelSeries

------

Apres avoir rempli ce questionnaire, à la fin, ils m'a été demandé mes disponibilites pour un entretient d'une heure, celui ci étant "recompensé" par un casque Siberia V3 (qui à priori est bof bof)... J'attends de voir et je serai curieux de savoir si vous aussi vous aurez la même demande ou alors si j'étais dans "The first five respondents to the survey will receive one pair of the latest SteelSeries headphones."
fre2x3
je ne suis pas client SteelSeries mellow.gif
fre2x3
Dans le même genre :

Lancement de Skill
Gagner de l'argent (en vrai) en remportant une partie contre un ou plusieurs adversaires
en jouant à League of Legends (Riot Games) ou de StarCraft II : Heart of the Swarm (Blizzard Entertainment)

PS : le iClan prend 20% des gains ... envoyez vos chèques à l'adresse que vous connaissez biggrin.gif
Ceci est une version "bas débit" de notre forum. Pour voir la version complète avec plus d'informations, la mise en page et les images, veuillez cliquer ici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.